Avatar



Ganska nyss hemkommen från filmvisningen av Avatar. Min tanke var från början att någon kunde ladda ner den och att man sedan såg den från datorn, Christian sa att han aldrig någonsin hade pratat med mig om jag fått för mig att se den på detta vis och bokade biljetter till Royal tidigare idag.

Helt ärligt så har jag aldrig någonsin, och då menar jag verkligen någonsin!!! Sett en så otroligt underbar och otroligt bra film! ALDRIG! Alla filmer som kommer härefter kommer ha svårt att hamna i den klassen. Den hade verkligen allt! Romantik,spänning, action, sci fic... ja helt kalrt allt! Efter att ha sett denna filmen känner man vilken otroligt tråkig och inrutad värld vi lever i. Men det är väl det som kallas livet haha! Men ett MÅSTE att se på BIO! Ni skulle bara våga se den utan 3D och hemma.. never! Ni måste se den!


Har lite problem att sova idag, kanske lite för extasen efter filmen, men jag känner ming ängslig i kroppen idag. Stressad inombords... Jobbig känsla som jag inte känt av sådär super mycket på sisitone, men även verkligheten kommer ifatt dig då och då. Tyvärr...

Sov gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0