Bröllop



Satt och snokade runt på fejjan som jag brukar göra, och hamnade av någon anledning på någons bröllopsbilder. Ingen person jag känner ifråga utan tydligen en bekants vän... Invecklad historia det där haha. Men hur som helst så började jag fundera på om jag verkligen kommer gifta mig. Jag och Sophie diskuterade det igår, eller om det var jag och Maria som pratade om det..? Minns inte riktigt men det var oväsentligt.. Men denne någon sa att ja om du nu verkligen gifter dig.. då kände jag, okej jag förstår ditt resonemang, men av vilken anledning skulle jag inte göra det? Jo, jag är udda och jag är kräsen, jag vet. Men egentligen känns det sådär lite småhemskt att folk är osäkra på om jag kommer att gifta mig... :S. Jag är förvisso osäker själv, men vafan, jag hoppas jag någongång kommer till den punkt där jag faktiskt gifter mig. Någon annan trodde att jag skulle vara en sådan person som gifter mig väldgt sent, minns inte heller vem av alla som sagt detta... Men ja, alltid intressant och se vad folk tror. Personligen vet jag väl inte riktigt, men jag hoppas på att träffa min drömprins någon dag. Gärna snart, inte för jag vet hur fan det skulle gå till eller var tiden skulle vara.. Men ändå.

Usch, idag har det varit en seg och tråkig dag. Okej, jag råkade sova till kvart över två... vilket innebar att jag sovit i elva timmar. Men vafan, ingenting kul har hänt, rörigt är här så jag ahr städat undan lite. Tänkte ta badrummet nu innan jag lägger mig och sedan ska jag sova i tolv timmar så har jag ändå nästan hela dagen på mig att göra saker innan jobb imorgon! Wiiie!

Neej men lite musik å städa sen är det nannedags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0