En försenad lussevaka?

Ja, än så länge har jag inte bestämt mig för om jag ska sova eller sätta igång en film? Jag är inte speciellt trött, men å andra sidan om jag lägger mig i tid så kanske jag kan komma upp hyffsat tidigit fö att träna och så... Men sen å andra sidan ska jag jobba på Etagé imorgon också.. hmm svårt dilemma.. antar att jag är uppe ett tag till.



Har varit hemma hos Tess idag och haft riktig julmys ända sedan jag vaknade vid tre tiden idag. Vi har klätt granen, käkat skräpmat, druckit glögg och massa julgodis! Tusen tack för en kanondag mitt hjärta!

Pink fick också följa med idag, Milea och hon är ju trots allt systrar.. Men de var lite svårflirtade några timmar, men de busade konstant de sista två timmarna säkerligen, så nu ligger Pink på mattan bredvid mig och sover som en liten julagris!

Har fått planer idag på att föröska skaffa mig ett normalt jobb... Jaa jag vet det är inte riktigt likt mig, och jag vettefab om jag kan klara av det nuförtiden egentligen. Jag ahr liksom lite för mycket på gång för att kunna låsa mig med ett normalt jobb mån-fre. Plus att jag gärna jobbar nätter så som jag gör nu.. Men ja, tyvär skiter man inte pengar så jag antar att jag får överväga det mer ingående...

Aja sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0