Fredag



Fredag igen, känns som om det blir helg direkt hela tiden. Men de brukar ju säga att när man är barn går tiden långsamt, när man är vuxen så springer tiden ifrån en. Låter ganska dystert och ännu mer dystert är det väl tyvärr när man känner att det kanske stämmer ganska så bra. Men äh, jag är inte så gammal, jag ahr inte fyllt 22 år än så jag hinner nog med en del saker till. Bara det senaste året har det hänt sjukt många otroliga saker, saker jag bara drömt om att få vara med om och saker jag aldrig ens haft en tanke på att göra så jag antar att nästa år 2010 kommer bli ännu mer händelserikt. Eller snarare, jag vet att det kommer bli det!

Som ni kanske märker är jag på bättre humör idag. Vet inte riktigt vad detbror på, men så länge jag mår bra så är det väl bra ^^.

Har varit duktig idag och städat nästan hela lägenheten.. varje gång det hetat att jag städat resten av veckan så har jag diskat och städat köket.. Inget mer. Men idag har jag hunnit med köket, badrummet, sovrummet och hallen. Bara vardagsrummet kvar och det får jag väl ta imorgon, sen ska hela min tomtesamling upp och eventuellt julgardinerna om jag nu orkar få upp dem. Ett jävla projekt det dära, men vi får se vad som orkas.

Jobbar på Etagé ikväll igen, börjar tolv så än är där några timmar kvar. Har firat att det är fredag idag med lite naturgodis och två powerking, har föröskt hålla igen på skit nu när jag börjat hårdträna. Men kände att det var okej idag. Så ska sätta på lite kaffe nu så jag orkar vara uppe hela natten nu.

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0