Harder, better, faster, stronger



Lyssnar just nu på Daft Punks låt Harder, better, faster stronger.. Älskar den låten! Om musiken någon gång skulle tystna skulle jag troligtvis sluta andas... Jag har ett beroende, ett beroende av musik och det är ett otroligt beroende som jag aldrig någonsin skulle vilja vara utan, skulle ni?

För att vara lite mer seriös så har jag väl inte precis hunnit med så otroligt mycket som jag skulle idag. Jag har tränat, hållerp å att tvätta och ska göra rent till ökenråttorna och sedan är det väl dags att bege sig iväg till jobb. Jobbar på Crown ikväll, och det ska bli intressant och se ifall det är mycket folk ute idag. Vet att en hel del från mina gamla trakter ska befinna sig på Shakespear idag.. Åh jag vill också idag! Idag hade jag nog behövt det, men jaja.. man kan väl inte få allt här i världen. Hoppas ni har kul och festar för mig också!

Dags för tvättstugan, och föressten GOD JUL om jag inte skriver tidigare imorgon!

Puss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0