Julafton



Då var det dags för julafton igen, och om jag ska vara ärlig så har jag väl inte riktigt hunnit känna av julstämmningen än. Sen officiellt så är detta den sista julaftonen jag troligtvis kommer fira på några år. Känner att julafton har blivit överskattat, och när man inte har ett starkt familjeband som en stor familj blir det alltid gräl och gnällighet. Så därför kommer detta bli den sista julen jag firar hemma fram tills dess att jag skaffar mig en egen familj, alltså med det menar jag barn och så, då kan jag tänka mig att ta upp julaftonsfirandet igen! Ja eller om något otroligt bra händer, det vet man ju aldrig.

Självklart vill jag inte klanka ner på någon nu, ingen i min familj eller i övriga... Men jag känner att min tid att försöka få till en riktig jul är slut för ett tag framöver. Men bara för jag inte tänker fira jul mer betyder inte det att jag inte vill önska er alla en riktigt God Jul ändå, för det vill jag! Hoppas ni alla får en kanonfin julafton med en massa fina paket, god mat och otroligt härligt sällskap!

Varma kramar Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0