Konsten att sova, vafan är det?

Har föröskt somna nu sedan klockan två och ja klockan är ju tre... bara en timme.. Fast hur trött jag äm är och hur jag än försöker somna så går det bara inte. Kanske beror delvis på att jag käkat choklad och druckit Kola idag, men ja annars beror det väl på alla de knepiga tankar som surrar runt i skallen. Om ni inte märkt det förut så är tankar min grej. Jag kan hur enkelt som heslt analysera sönder allt, jobbigt att vara så men I guess that's me!

För stunden är det ganska mycket som flyger runt i huvudet, lite om vad som kommer hända nu det kommande året, hur pass bra vänner mina skilda föräldrar kan bli, om jag kommer hamna mer emellan, om kärlek existerar eller om det bara är ett jävla hittepo.. Ja som ni ser det är en hel del olika tankar i skallen. nte konstigt man inte kan sova egentligen... Å nej, allt jag tänker på är inte negativt som säkert en del av er tror. Jag kan vara positiv och det sägs ju att hoppet är det sista som lämnar en, en del av er förstår säkert vad jag syftar på då..

Nej, som jag sa till Sophie innan idag efter det att vi sett Twilight filmerna, jag önskar att mitt liv var som en film. De slutar nästan alltid bra i slutändan, kanske inte alla skräckfilmer, men jag vill inte leva i en skräckfilm, en highschool komedi funkar bra, eller bara en komedi i allmänhet hade gått bra =) Sen får jag väl väen tillägga att jag vill ha en varg! Ni som sett New Moon förstår vad jag menar :P

Fortfarande himla trött, men ögonen vill inte hålla sig stängda och hjärnan går på högvarv, det är nästan så att jag ahr en sådandär stressad känsla inombords, den vill inte ge med sig. Jävla skit!

Aja, ska glo lite på tv nu å facebook nörda mig ett tag till så knoppen blir trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0