Money talks.. Eller?

Sitter hemma hos min kära mor för stunden, lite småseg efter en natt (för er vanliga människor blir det kanske morgon) där jag blivit väckt av Pink från och till i X antal timmar. Men väl uppe så harj ag väl egentligen inte gjort något speciellt, det enda vettiga jag åstakommit idag var att asa röven ner till gymmet och tränan ästan 1½ timmes pass. NO more candy and junkfood for me, på ett tag. Ja Maria jag vet att jag sagt det innan men nu är det beach 2010 som gäller. Jag ska ju trots allt jobba på Mallorca i sommar och då kan man inte se ut som en halvfet jänke. Nej, så nu är det pump nästan varje dag och kanske en dags skitätande i veckan.

Satt precis och spanade runt efter lägenheter på nätet nu. Fick sån sjuk ångest, för jag vill så hemskt gärna köpa en 2:a eller 3:a att renovera eller fixa den precis så som jag vill ha den. Men ja, jag antar att min tid i livet kommer när jag ska tjäna mina pengar och kunna göra precis vad jag vill. Tyvärr ser det inte ut att vara dags för den tiden än. Men snart hoppas jag verkligen!



Haha kanske kommer pengarna jag väntat på med mitt Fl Studio, ni vet, jag ska ju börja göra min egen musik ;D. Skulle det floppa så får jag väl råna en bank eller något? Haha neej men skämt å sidor... Money talks idag, tyvärr. Så jag antar det är dags att verkligen ta sig i röven och komma på vad jag ska bli när jag blir stor!

För övrigt så har jag kommit på (igen) att jag vill bli spådd! Jag behöver vägledning och kanske lite försmak på vad som ska hända i framtiden. Något som kan sporra mig i rätt riktning, det behövs verkligen!

Naaaj men nu ska jag gå och kissa.. .:P Puss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0