Ticks i ögat?



Jag har fått så mycket jobb bara sådär, och blivit stressad när det gått dåligt på jobb så mitt öga har börjat ticksa... typ det rycker lite i det. Jävligt obehagligt faktiskt, i och för sig vet jag vad det beror på. Men ändå lite äckligt, sånt gillar vi inte!

Jaha, annars då? Det jag gör för tillfället är att jobba, jobba, jobba och träna, jobba, träna..sova lite =) Så ser det ut resten av december också, skönt att göra något. Sen att jag gnäller ändå det gör jag, men det vet ni ju sedan innan att det är min grej att gnälla.

Neej, har inte så mycket idag alls faktiskt, lite tråkigt kanske men så är det ibland. Hoppas ni har en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0