You're stuck in my mind

Tro det eller ej, men det är faktiskt namnet på min alldra första egna låttext ever... Okej, den ska bearbetas lite till och översättas så det låter bra på engelska också, men fan vad nöjd jag är! Inte fan trodde jag att jag kunde sånt! Sen nu så inväntar jag FL som jag ska få av en kompis nästa vecka! Iiiiih! I'm so excited, och ja det är säkert svårare att använda än vad jag förväntat mig men jag antar att jag får ge mig fan på det och sitta och pilla med det mycket. Har funderat på om jag ska ta och installera FL på min gamla dator hemma hos pappa istället, då den är stationär och jag jag vet att den rymmer mer. Min acer laptop är skit, troligtvis fylld mer virus, för mycket musik och ja en formatering hade säkerligen varit på sin plats... Men ja, vi får se! En ny stationär dator med bra ljudkort och bra högtalare hade varit det bästa nu.. Hmm.. aja det får lösas! En sak i taget!

Jaha nyårsafton idag då, ska faktiskt inte göra något speciellt idag alls. Käkar hemma, städa, tvätta och ja allt som en vanlig dag innefattar förutom just det, ja att alla andra festar och super skallen av sig idag. Kanske är där liiiiite mer folk på Etagé idag än normalt också... Ja jag vet jag är tråkig, men jag anser fortfarande att nyårär otorligt överskattat faktiskt, och blir 2010 nu ett bra år, som jag faktiskt har på känn så lovar jag att om ett år ska supaskallen av mig någonstans i världen och verkligen fira att det är nyår... jag tror det i alla fall. Men bara om 2010 är det år som blir mitt ;D

Nej, lite musik och sen duschen..sen är det dags att köra igång!

Gott Nytt År på er alla mina underbara vänner och läsare, hoppas ni har en kanonkväll och kanske träffar jag en del av er på Etagé ikväll när jag jobbar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0