Zzzzz...



Gud vad jag är trött och slö nuförtiden, kanske beror på den mörka årstiden förstås och kanske att jag jobbar natt och sover bort halva dagen.. Men ändå :P'

Jobbade på KB igår, mitt andra pass där och det gick superbra! Var riktigt roligt, och inga större problem eller någonting utan allt gick på precis som det skulle! Tycker verkligen det är skitkul att vara bartender! Hoppas på lite fler pass nu i Januari, så håll tummarna för mig!

Ikväll ska jag vara croupier på Etagé, tvivlar på att där kommer vara speciellt mycket folk ute idag eftersom de flesta var ute igår. Fast jag vet också av erfarenhet att man ibland kan bli förvånad av folket... Så vi får väl se =)

Har helt ont i armen idag, lyckades göra värsta vurpan när jag varit på toa på jobb igår, precis där utanför garderoben så alla kunde se mig.. Haha halt som fan under skorna och halt som fan på golvet, kunde jag göra något annat än att vurpa? Hur som helst så tog jag emot mig med högerarm, så det känns som om jag har världens träningsvärk, och det hade jag kunnat köpa att det var om jag tränat armar igår men ikke sa nikke.. Aja det går väl över.

Sen när jag avr på gymmet innan idag och skulle cykla, kliade det på örat å när jag sen kliar får jag baksidan av mitt innerörssmycke eller vad man nu ska kalla det, i handen... Då har jag tydigen tappat den vita kristallen =( Men som tur var hade jag kvar den rosa jag hade ett tag så jag fick sätta i den så länge, får väl köpa ny på India sen.

Usch, jag som skulle hinna med så mycket idag, jag har tränat ,ätit och duschat.. men mer lär det väl inte bli innan jobb. Städningen jag hade planerat in får jag väl ta imorgon, om jag nu ska få besök. Hoppas =)

Aja ha en trevlig kväll så ses vi kanske på Etagé ikväll?

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0