En transexuell ungkarls lya



Ja det är precis vad min lägenhet ser ut som. Transexuell eftersom jag faktiskt är tjej, jag vet en del av er har svårt att tro det med tanke på att jag blvit jämförd med som en kille med bröst. Å ungkarl är jag väl inte eftersom jag är kvinna? Eller? Ingen aning men ni förstod förhoppningsvis innebörden av det hela, eller så är det bara jag som yrar.

Har hunnit städa köket och badrummet ordentligt. Hallen, sovrummet och vardagsrummet kvar nu. Ja det måste städas ordentligt med tanke på hur fruktansvärt det sett ut här, ser ut som om fan själv bott här. Antar det blir så när man har ett emohumör som går lite upp och ner på grund av olika saker i livet.

Idag känner jag att jag helt utan att tveka hade kunnat dra till London eller Dubai utan att ens blinka. Jag vet att jag troligtvis inte känner likadant imorgon, för samtisigt som jag vet att jag vill och måste åka nu om det ska bli av så trivs jag så otroligt bra hemma mellan varven. Jag har världens underbaraste vänner och en familj jag kommer åka ifrån då, och det vill jag inte. Men sen å andra sidan så vill jag så himla gärna se världen för vad den är, och inte genom en tv skärm som jag gjort i snart 22 år.

Att komma iväg det kommer jag, frågan är bara hur länge och när jag åker. Nya tankar har fått mig att satsa på att kanske börja med att åka iväg en månad åt gången. Trivs jag någonstans kan jag börja fundera på att flytta dit, eller vad säger ni? Man kanske kan börja med att åka iväg en månad till London, ja jag vet detta eviga tjat om London.... Fråga mig inte varför jag så gärna vill till London för det vet jag inte, eller jo kanske. Det är inte sååå hmla långt hemifrån om jag inte trivs, plus att jag kan hantera språker ganska så bra. Åker jag till Dubai kanske jag inte trivs, svårt att ta mig hem och jag kan inte språket... Ah gud vilket dilemma... Känns som det blev ganska mycket analys av det hela nu. Men ibland behövs väl det också, tyvärr har jag analyserat lite fööör mycket de senaste två veckorna. Åka eller inte åka, kär eller inte kär, satsa eller inte satsa... ja gud vet allt!

Nej återgår till städandet nu, så slipper hjärnan bli överbelastad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0