Fruity Loops!



Satt här och spanade igen musik på youtube, tyvärr har jag inget bättre för mig en lördag som denna. Ärligtalat är jag väl inte supersugen på att göra något speciellt heller, var på ganska bra humör innan idag men människor förstr gärna mitt goda humör... Tråkigt men sant. Ibland börjar jag tro att folk försöker förstöra för mig avsiktligen... jag vet inte?

Men hur som helst, jag satt och spanade runt här på en massa låtar och då slog det mig. Jag borde göra min egen musik :D. En vän till mig gör all si musik i Fruity Loop och då kom jag på tanken, att så himla dyrt är det inte. Jag behöver ju faktiskt inte ha det senaste... Å ja jag behöver en ny dator så fall men ändå! Jag ska göra min egen musik och OJ så bra den kommer bli! Ni får bara ge mig lite tid, så jag hinner lära mig programmet. Men örst och främst får jag väl iofs försöka fixa det. Om någon kan fixa det mycket billig blir jag superglad? Anyone?

Gårdagen tillbringade jag på Lunds arena, jobbade i baren och det gick skitbra! Kändes verkligen helt rätt! Dock gillade vi inte städningen som vi gjorde efteråt, mest slavjobb och inget en bartender bör göra. André som varit bartender i fyra år sa att han aldrig någonsin behövt göra det vi gjorde igår... Så lite minus där, men annars var dte skoj! Sjukt skoj faktiskt!

Någon som har något kul att berätta? Jag behöver bli på bra humör!

Kommentarer
Postat av: Olle

Hej Alice, jag kan fixa det gratis till dej om du vill ha FL :)

2009-12-13 @ 14:25:57
Postat av: Alice

Jaa gud vad glad jag ahde blivit om du ville fixa det :D

2009-12-14 @ 01:35:42
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0