Gbg



Känns lite lättare idag och efter att ha läst det jag skrev igår kan jag väl dra slutsatsen att jag var jävligt trött, gnällig och har tänkt för mycket. Men ibland sprudlar känslorna över och då kan det bli så. Fortfarande lite emo dock men förhoppningsvis släpper det i bilen påväg upp till Göteborg sen!

Har precis brännt en sjukt bra skiva att lyssna på, packat ner det mesta i resväskan. Bara några små saker kvar, hållerp å att klä mig. Ta bort gammalt nagellack, sätta på nytt och sen är jag väl klar tror jag. Hade egentligen behövt städa upp här men det orkar jag inte idag så det får bli när jag kommer hem på söndag. Kanske smiter jag från städandet då också, tanken är en myssöndag i Bunkeflo. Men det vet man aldrig vart jag hamnar :P

Nej åter till det sista!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0