Känslosam



Här tänkte jag gå och lägga mig tidigt men har kommit fram till att jag är för känslosam just nu. Har alldeles för mycket känslor i kroppen och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Antar att det är just detta som gör mig så otroligt tjejig. Annars säger mina killkompisar alltid att jag är som en kille med bröst, fast just när det gäller den här känslogrejen så är jag så tyåiskt tjej jag bara kan bli :|. Den biten hade jag mer än gärna sluppit... Gud, varför varför varför?

Jag är rädd för kärleken, jag är rädd för att få mitt hjärta krossat och därför låter jag inte någon komma mig för nära. Kanske upplevs detta som om jag stöter bort personen, men med handen på hjärtat, jag vill raka motsattsen. Jag vill att någon ska förstå och försöka. Fast kanske genom att göra såhär kanske jag besparar mig att mitt hjärta blir krossat av helt andra anledningar? Eller så stöter jag helt enkelt bort de jag tycker om.. Ah inte fan vet jag :S

Tråkigt nog fastnar jag inte så lätt för en person, och när jag gör det så är det för sent eller helt helt helt fel person :S Gud. Jag lär mig verkligen aldrig. Fast jag är väl mest rädd. Tråkigt men sant, och tyvärr får jag säga. Suck suck suck.

Nej, jag började fundera på det Maria sa, att flytta till Sthlm, kanske inte är så dum idé ändå? Eller? Jävligt tråkigt att hålla sig i Sverige egentligen, men det underlättar eftersom jag får ta alla djuren med mig om jag håller mig inom Sveriges gränser... Hmm.. ja det tål väl att tänkas på. Jobb är dock ett tvång innan jag får för mig att ta fram flyttkartonger. Tips?

Shit, vilka knepiga inlägg det blivit den sista tiden..förlåt... Men det är jag i ett nötskal.. Jag är kaos. Hoppas inte för evigt bara, för det orkar jag aldrig, då lär jag dö ung. Fast de som säger sig kunna spå har lovat mig ett långt liv, antar att det väl är det jag vill ha egentligen. Men inte om det ska vara sån kaos jag lever i för tillfället :|...

Ja som sagt, ursäkta mina cp inlägg, men som sagt det måste ut! UT UT UT!


Puss haj!

Kommentarer
Postat av: Björn

1. Jag fullkomligt älskar den statyn.

2. Let it out.

3. Det ordnar sig alltid på något sätt.

4. Du är klok, you will figure it out.

5. Vi måste träffas och snacka (we think alike)

6. Flytta till Stockholm först, gör icke av med vovvarna.

7. Hoppas du har det bra i Göteborg

8. Hör av dig när du kommer hem.



/Björn

2009-11-21 @ 20:32:57
URL: http://bjornjensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0