Low low low low...



Ja en av flo ridas låtar går ju så fast idag är det inte den jag syftar på. Nej, idag ahr jag en låg dag, ni vet det känns som om jag skulle vilja skjuta mig själv. Jag vet att det inte är någon lösnng på alla problem och givetvis kommer jag inte göra det, men känslan finns där.

Tycker det händer för lite saker i mitt liv, eller ja för lite bra saker som jag har nytta av för tillfället. Jag vet att saker inte bara dyker upp av sig själv och att jag själv måste ta tag i dem, men det är ju det jag försöker göra! Fast ibland fastnar man, som jag gjort nu och då behöver man en knuff i ändan för att fortsätta. Någon som känner sig manad för att ge mig en knuff i arslet?

Huvudvärk har jag, jag vet inte om det beror på att jag druckit för lite kaffe idag, för att jag har för mycket i huvudet eller om det eventuellt kan vara en förkylning som är på g. Hoppas inte på det sistnämnda för jag vägrar bli sjuk till nästa helg då vi ska till Göteborg. Det är i alla fall något som jag verkligen ser framemot! Fan vad skoj det ska bli! Men nej, annars som sagt en låg dag.

Det lär ju inte bli bättre av att jag sitter och lyssnar på deppmusik heller, för tillfället ä det Jordin Sparks See my side och nästa sekund är det Finns det någon annan nu, med Perikles och Anna Hertzman... Å nej jag har inte blivit dumpad så det är inte därför jag lyssnar på det. Jag har ingen som kan dumpa mig =S. Det enda jag har är en crusch på en viss person, jag vet inte hur det gick till men jobbigt är det och totalt onödigt. Ja för stunden i alla fall. Kärlek bara ställer till det, suck! Men tyvärr slipper man väl inte undan, inte ens jag hur mycket jag än försöker!

Nej ut och ta lite luft till turbinen med Kola kanske kan få mig på bättre tankar. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0