Mmm saffransgifflar



Tar en paus i mitt städande här hemma. Var och handlade innan idag, tyckte det var lika bra att storhandla nu när jag såg att det blev lite mer pengar över den här månaden än vad jag räknat med. Så länge det är på det hållet blir jag superglad! Så jag passade på att köpa med mig lite julstämning hem, nämligen saffrans gifflar! Supergoda, och vad är inte mer passande när man städar och sätter upp adventsljusstakar under första advent än saffrans gifflar?

Annars då? Jo halsen känns lite svullen och jag har väl sovit 12 timmars maraton de tre senaste nätterna... Skönt, men man får väl erkänna att man inte är van vid att sova så många timmar på en gång. Jag brukar väl sova mellan 4-7 timmar som mest. Fast kanske behöver kroppen sin sömn, har varit så himla mycket i huvudet och som har hänt att jag har glömt bort att sova!

Messade Maria för en stund sedan för att uppdatera henne om att hon nu hade fått en annan personlig ringsignal. Har väl två tre stycken som har sin egen, de närmsta! Å tro det eller ej men hon visste redan vilken det var :| utan att jag ens hade sagt något! Så sjukt, i och för sig brukar vi säga att vi är Bill och Bull, men ändå shit så läskigt! Nu inväntar jag bara min egen ringsignal på din telefon din apa :P

Nej åter till städandet!


Pussen

Kommentarer
Postat av: Mariiiiaaaa

ja hur kunde ja lista ut de? ingen aning faktiskt. de e ju inte alls så att de e den låten du hotar mig med hela tiden..hehehe..

haha en egen ringsignal kommer hjärtat.. kan inte bestämma om de blir moorebruden eller heydär :P ;)

de får tiden utvisa.. o du gumman du e bäst, o ja tycker london e uteslutet.. tänk på våra telefon räkningar.. :D

2009-12-04 @ 12:33:09
Postat av: Alice

Haha ja jag tyckte det måste varit himla svårt att lista ut!



Jaa jag vill ha en egen! NU NU NU! Men haaaaallå..inte moorebruden =( , jag är fortfarande fin flicka faktiskt :P



Ah ja, fast jag tror ändå London hade varit ball.. Men först Mallorca!

2009-12-04 @ 16:33:00
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0