Rama lama ding dong!

En sjukt härlig låt, må hända att den är gammal och ja kanske är jag knäpp men jag älskar denna låten! Man blir så himla glad av den! Den får mina tankar till en viss person jag träffade en del i våras, konstigt nog kom vi fram till att vi hade ungefär samma musiksmak fast den var ganska udda haha! Aja det var då det, men ni kan ju lyssna och ge låten en chans ;D.




Har haft tvättdag idag, ruskigt segt och dessutom känner jag mig lite halvkass, sjukt trött å hängig så jag antar att det får bli en lugn hemmakväll idag. Ska försöka ta tag i disken också, fast egentligen orkar jag inte.. Ovanligt :P

Imorgon ska jag upp i hyfsad tid ska nämligen till frissan. Har nog inte varit där på nästan ett år. Senaste gången var när jag började läsa till mäklaren i januari om jag inte minns fel. Sen har ja gjort några tappra försök att klippa mig själv däremellan och det har väl gått helt okej, fast nu känns det som om det verkligen är dags. Håret blir större och större, hadej ag haft kort hår hade jag garanterat ahft afro!

Nej, ner och handla lite!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0