19 drinkar på 10 min



Från och med igår bärjade vi göra drinkar på tid i baren. Jag och Maria är ett superteam och igår gjorde jag 18 på 10 minuter, idag 19, jag kom bort mig lite där i början annars hade det säkert varit minst 20 :P. Maria tog 17 igår och 20 idag. Tror vi kommer bli riktigt grymma, än så länge så känns allt jättebra! Men man känner av terorin, herregud... Den tar verkligen, det är drinkar du ska kunna, det är spritens historia, smaker och diverse saker. Men självklart är det bara saker vi faktiskt behöver kunna bakom en bardisk, och jag är glad att jag valde just Ebs och ingen annan skola!

Dagen i övrigt har väl varit okej, jag är rätt slut i rutan idag, sov dåligt och var uppe redan kvart i sju. Men annars har väl dagen rullat på smidigt som vanligt. Har pluggat tre sidor drinkar nu och ska väl på dem innan jag lägger mig igen, får väl hoppas på att de har satt sig.

Nej, lyssna lite på musik och kolla klart på Desperate housewives sen är det dags för sängen! Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0