Dags att säga god natt



Jaha och vart tod denna dagen vägen egentligen? Ja inte tusan vet jag, men nu sitter man här och klockan är snart halv tolv. Jag har hunnit städa lägenheten, så nu behöver inte Maria vara rädd att hon ska kvävas av de gigantiska dammtussar som susat runt här den senaste veckan.  Jag ahr hunnit tvätta allt som skulle tvättas idag och sist men inte minst har jag hunnit plugga in lite sprithistoria, ja seriöst asså. Historiken bakom gin, rom, vodka och tequila. Himla intressant men ack vad lätt det kommer bli att blanda ihop allt. Ni får hålla tummarna för att jag klarar teoriprovet galant imorgonbitti, håll tummarna från nio!

Borsta tänderna och sedan lägga mig med bartenderhäftet och sedan är det go natt! Sov gott mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0