För att se det ljusa i det hela

Imorgon börjar äntligen min bartenderutbildning som jag sett fram emot i 40 dagar. Efter en jobbig och tung vecka så har jag ännu en gång tänkt lägga allt detta svarta bakom mig. Fine att jag inte kan/vill glömma allt men då får jag lära mig att leva med det, och med tiden bleknar det säkerligen. Om inget annat så hoppas jag på det.

Under de kommande fyra veckorna kommer jag troligtvis ha en halvt inneboende apa här i huset, nja ingen riktig apa egentligen bara Maria, men hon kan vara en riktig apa ibland. Men en go apa...

Blev lite mycket apa där haha, men det blir så ibland. Ett bra tecken på att mitt humlr är påväg uppåt. Imorgon tänkte jag även föröska hinna träna, gå med Kola på långrunda och givetvis börja plugga in en del drinkar som vi ska kunna utantill. Ja det är en hel del som ska göras, blev så trött nu så go natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå bara maria.. ja e ju världens bästa :P

2009-10-05 @ 15:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0