Morr...



Bartenderskolan är sjukt rolig, och än så länge efter de här tre dagarna så känns det ganska bra! Drinkarna har börjat sätta sig, får bara hoppas på att de sitter där även imorgon!

Är ganska trött för tillfället, och smått irriterad över en sak jag egentligen bara borde skita fullständigt i, men svårt som attans är det. Ni vet, ibland har man kanske känt att man är lite speciell för vissa personer, och jag ahr väl trott på det ganska länge fram tills nu. Ett litet hopp finns kvar, men samtidigt så borde jag kanske koppla vid det här laget att jag inte är... Aja, inte lönt att deppa egentligen, är det meningen så möts vi igen. Annars var du bara ett stopp på vägen.

I övrigt var jag påväg att göra en ganska dum sak nyligen, dum och dum.. Men jag tror inte att den hade gynnat mig i längden. Troligtvis hade jag blivit kopplad ihop till fel personer ett tag framöver om jag nu agerat utan att tänka. Nu tänkte jag och hade en god vän som hjälpte mig kolla upp saker och fatta ett bra beslut! Som ni kanske märkt är jag en person som gärna slänger mig in i saker, ibland bra saker men även ibland dåliga så klart. Jag brukar tänka innan, men ibland går allt bara så fort att jag bara kör på. Inte klokt haha, men tur jag hade någon som bromsade mig denna gången, lite i alla fall! Tack!

Nej, nu ska jag läsa lite drinkrecept till sen är det dags att nanna kudden och sova av sig den där irriterande känslan. Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0