Tillbaka till verkligheten

Sista dagen på denna veckan nu, lite sliten sedan igår men kvällen slutade ändå ganska så bra faktiskt. Fast jag får väl erkänna att Trelleborg är väl inte riktigt min grej att festa i normaltsätt, men eftersom det var Maria som fyllde år så offrade jag mig faktiskt ;)

Usch ja, idag är det tillbaka till allvaret, plugga, städa och tvätta. Ingen kul dag egentligen men vafan, det måste göras. Sen med tanke på att det är söndag och en bakisdag kan man nästan känna att verkligheten kommer ifatt en lite, lite ångest för allt som hänt. Men tänkte jag skulle försöka slå bort det idag, kanske träffa någon ikväll eller något. Vi får se.. Men hoppas ni andra har en kanon söndag!

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0