Girls just wanna have fun

Kalla mig tönt, nörd eller omogen om du vill... Men nu har jag fastnat för Miley Cyrus version av "Girls just wanna have fun". En gammal cover av Cyndia Lupers underbara låt. Jag är en person som först älskar originalet av en låt, därefter tröttnar jag på originalet och går på coversen.. Hittar jag en riktigt bra där så tjatas även de sönder med repeat knappen. Som för övrigt är en otroligt finurlig och bra uppfinning ;)



Övrigt? Hamnade nere hos pappa några timmar, vi drack kaffe, snackade lite. Gick med alla fyra hundarna på stranden. Ja hemma har jag två collies som bor kvar sen jag flyttade, sen har jag min kleinspitz Kola och ibland får även mammas kleinspitz Keddy följa med på äventyr. Som idag till exempel.

Var väl hemma runt en sex, begav mig till Tess vid halv nio, riktigt myspys att bara sitta och snacka med henne! Jag är så himla glad för din skull skatt att du äntligen hittat en bra och vettig pojke!

Sovdags för mig, har en fullspäckad dag framför mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0