Sockersug



Efter en vecka av krängande och överdoser av sockerchocker har jag nu denna helt vanliga måndag lite svårt att bli av med mitt sockersug... Det liksom bara saknas något i kroppen, detta tar väl någon dag, så det är bara att försöka motstå även om det inte alltid är så himla lätt!

Dumma förkylning som gjort mig så sjuk att jag troligtvis inte ens kan träna på ytterligare en vecka... *suck*. Men tiden springer iväg nuförtiden så det ska nog gå bra.. Men vill gärna komma igång med träningen inför photo shooten om några veckor. Bli lite slankare, lite mer vältränad. Men det ska säkert gå bra!

Satt och funderade innan på om jag skulle ta den här veckan till röjande i lägenheten.. vissa delar av den ser ut som fan. Det blir så när man bott hät 1½ år, haft fullt upp med annat skit och är lite oordningssam.. Fast imorgon blir det nog lugnt, för då ska jag tvätta sen måste jag ut å göra något skoj! Klarar inte av ytterligare en hel dag hemma till!

Nu börjar 2½ men igen, see ya soon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0