Work out


Känns skönt att äntligen vara igång med träningen igen. Två veckor har jag fått vila, på grund av den där jävla förkylningen som gjorde mig hesare än en kråka!

Började träna redan igår, 30 minuters kondition och 30 minuter armar. Idag blev det 30 minuters kondition, därefter tog jag bröst och mage. Funderar seriöst på att äntligen få inviga mina nyinköpta joggingsskor, frågan är bara om man ska ta och göra det på morgonturen med Kola tidigt imorgon bitti eller om jag ska ta det på kvällen? Lutar dock åt ganska tidigt fast jag känner mig själv ganska bra och jag vet att när jag vaknar imorgon vill jag inte ens gå upp... Måste upp vid nio för att flytta bilen, där jag bor finns inte speciellt gott om parkeringsplatser efter nio på kvällen.

Ser ut att bli en fullspäckad dag imogon, blir trött av att bara tänka på den redan, så därör tänkte jag krypa ner i sängen nu. Sov så gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0