Bilbesiktning!

Sorry för ytterligare ett avbrott... men vafan det är ju fulltös hela dagarna och jag har inte ritkgit haft tid att uppdatera =) Men nu så hinner jag en snabb en!

Har hat lite svårt att få tid för besiktining på min bil eftersom jag var så himla smart och avbokade den jag hade för att jag under ett år inte fått tummarna ur häcken för att fixa den trasiga fjädern vid vänsterbakhjul... så jag har nu i två dagar försökt få en ny tid... drivin besiktningen är indragen i Malmö och finns numera enbart i Lomma... jag kom dit idag och fick reda på att där redan avr för många i kö och att de ha så pass många före att de inte kommer hinna med alla...tusan..aja på det imorgon halvsju på morgonen tänkte jag..  Men som tur är har jag en underbar mamma som lyckades fixa en tid imorgon i trelleborg, tio i tolv! Yeeeey! Så håll nu tummarna för bilen att den går igenom!

Sen abslutningsvis vill jag bara visa hur små och eländiga mina djur var innan idag, de var nybadade och gillade det inte alls... :P




Men nu i efterhand tycker de att de är rätt så fina ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0