Dinnertime!

Inte riktigt men snart, ska hem till John och äta innan jobb så det är väl strax dags att göra sig iordning eller ja inte än.. men kanske snaaart... :P

Har varit på Burlöv idag igen... Asså jag testade ju en kort jacka mockalookalike i ljus ljus rosa kort modell på Bikbok.. å den satte sig en aning i min knopp så jag bestämdem ig för att köpa den ändå! Snygg som faen är den! Yeeey!

Trööööött är jag idag! Jag ska jobba jobba och jobba... fullt ös är det hela tiden! Men det är väl iofs bra.. slipper man sitta hemma och reflektera för mycket över livet!

Jag har ont i rumpan idag... eller inte i men på! Dumma Johan som slog mig *ger onda ögat*. Du ska få igen bara så du vet, å ja jag lovar det blir med kärlek.. ;P

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0