Sömnbrist..hjälp!

Jaaa fan vad trött jag ääääär! Känns som om det varit riktig full rulle nu i tre veckor, mycket känslor, mycket jobb och på tok för lite sömn! Men när denna veckan är slut ska jag börja vårda mig själv igen, försöka sova ordentligt, äta ordentligt och träna ordentligt igen! Annars kommer jag dö så det är väl dags att vakna...!

Har varit ute vid Kågeröd tidigit idag med John och hans familj, haft en jättetrevlig dag med god mat och trevligt sällskap! Känns att det är vår i luften även om det blåser lite kyliga vindar då och då!

Usch, känns som om det är dags för duschen nu så jag kan vakna till liv lite, sen halv tolv inatt infinner jag mig på Crown, kom förbi och säg hej vid blackjack bordet!

Puss haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0