Amazing

Då var gympasset för dagen avklarat, blev en rejält kondispass igen. Känns som om det kommer bli en del kondis denna veckan också så jag är på g ordentligt innan jag ska trötta ut musklerna ordentligt!

Snart blir det duschen, kissa hundarna och sen ska jag och mamma iväg till Bilia i Trelleborg för att se om de kan ta hennes bil snart. Hon bli påbackad av ett släp för ett tag sedan och ja, det blev hål i plåten därfram så det ska ordnas! Hon ska bara fixa tid nu! Så har vi något att hitta på för en stund i alla fall.

Har en del nya favoritlåtar, den här låten med Inna är sååå bra! Amazing, även om de flesta av hennes låtar är ganska så lika så gillar jag dem! Å ja som ni säkert vet vid det här laget så gillar jag ju tjatiga låtar så vad passar inte bättre då än att allt låter likadant haha?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0