Eeeepa!

Efter en långrunda på 1½ timme med hundarna till Limhamn och tillbaka har jag tryckt i mig knäckemackor med ägg på, vitmaniner och kaffe! Känns nästan som om det är dags för ett extra gympass, fast i och för sig så ska jag köra två pass vid åtta.. hmm. Kanske bli det en tur med hundarna igen, vädret är i alla fall heeelt okej. Men innan dess ska det städas lite här, inte så farligt rörigt just nu men ändå!

Ibland tänker jag för mycket, och det är otroligt jobbigt. Under 2½ månad har jag analyserat sönder mitt liv. Man kan komma fram till en del bra saker, men också en hel del dåliga. Just nu är jag mest förvirrad, yr som en höna i en hönsgård. Men det rättar väl snart till sig igen hoppas jag.

Aja, nu ska jag slua fundera för en stund. Sätta igång lite bra musik och städa asset av mig! Aw, jag saknar Sophie hon säger alltid så!

Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0