=(

Trött å irriterad är jag för tillfället. Inte lätt att hålla humöret uppe i alla väder även om man försöker. Å fryser gör jag också, pappas hus är som ett kylskåp! Usch ja herrejesus...

Tycker det är läge för något skoj att hända nu, något sådär extra roligt utöver det vanliga. Så man kan dra ordentligt på smilbanden, det kan behövas. Men visst, vardagen är ganska så tråkig. Sen finns det ju de människor som påstår att saker och ting inte blir roligare än vad man gör dem. Kanske liiite sanning där, men det finns alltid olika orsaker eller händelser som påverkar det dära så ja.. Vi kan ju hålla oss till det där att det stämmer kanske delvis.

Usch. När jag kommer hem måste jag ta bort det där hemska nagellacket jag satte på. Det är klumpigt och troligtvis gammalt för det ser RIKTIGT risigt ut. Sen är tanken att jag ska träna... Men asså seriöst så kommer jag aldrig orka det. Jag känner det redan, men OM jag känner att jag skulle orka kommer jag givetvis göra det. Hädanefter kommer jag träna före jag pker ner till pappa för det är ganska segt att träna när man varit här en hel dag och bara slappat och tagit det allmänt lite för lugnt..

Nu ska jag föröska undvika att gnälla mer här för idag... Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0