Eye of the tiger



Nu ska jag bara lyssna klart på den nya clubremixen av eye of the tiger, sen blir det till att borsta bissingarna och bingen därefter!

Nej ni har helt rätt, jag är slö så jag har inte gjort ett skit härhemma, bara suttit och chillat. Men jag tänker skylla liiite på att bilen tog 5 timmar längre tid än vad de skulle ha gjort. Så ja jag tar resterande imorgon, det hinner jag!

Har suttit och spanat runt lite på vad som ska hända imorgon kväll, typ evenemang å grejer. Men ja det ser lite dystert ut även om det finns grejer. Jag ska träffa John men något vill vi hitta på och vi tänkte inte gå ut eftersom vi ska festa på lördag... tricky tricky, men ja det löser sig väl!

Nu blire sängen..


P.s Avgör själv om ni gillar club remixen D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0