Failed

Usch, idag har jag verkligen en down down down dag. Det är liksom kom å skjut mig i skallen så jag slipper allt! Nej jag vet att man inte får säga så och egentligen menar jag det väl inte heller, men när man känner sig helt misslyckad med allt för stunden är det inte så lätt att hålla humöret uppe. Det liksom svider i hela kroppen och man blir både psykiskt och fysiskt trött av att gå och tänka negativt hela dagarna och gå och stressa upp mig.

Jag verkligen AVUNDAS de människor som bara kan glömma sina bekymmer helt utan att få ångest eller dåligt samvete av olika saker. Jag önskar så gärna att jag bara var så, men nu är jag inte det och man får väl vänja sig vid det. Fast man kanske kan tycka att jag borde ha gjort det förut.

Jag hoppas min absolut högsta önskan slår in snart, det känns som om det är det enda som kan rädda mitt ynkliga lilla liv nu, och kanske att det faktiskt händer något kul, att saker och ting faktiskt ordnar upp sig. Ja de brukar ju göra det förr eller senare jag vet det. Jag är väl bara gnällig idag, förlåt för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0