Finnish!

Då var städandet helt klart! Gud vad skönt, så nu behöver man troligtvis inte lyfta ett finger på hela helgen!

Ser ändå ut som om det blir ganska så tidig träning idag, tänkte tvinga ut John en sväng ikväll. På kaffe eller något i stan, orkar inte sitta hemma hela dagarna. Ja okej, idag är det mitt eget fel för jag orkade inte följa med ner till pappa.

Jag satt och kollade igenom folks bloggar och hamnade på en tjej som bara hade bilder på sig själv... Skrev inget utan hade bara bilder på sig själv helt enkelt. Otroligt divigt tänkte jag (ja man är ju tjej och vi tänker ju på ett visst sätt). Sen såg jag att hon var en makeup artist i Malmö och det förklarade ju det hela! Det var ju smnkningarna man skulle fokusera på (I). Hon var duktig så klart och jag fick ju en bra förklaring så den fick duga!

Jag har fått ett beroende... Little Britain..

Imorgon är det festivalen!! Yeeey, hoppas den är okej i år! Men dessvärre brukar den bli sämre och sämre för varje år som går. Himlans tråkigt men kanske inte i år vi får väl la se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0