Herrejisses!

Nu är jag så OTROLIGT stolt över mig själv! Jag har tagit mig i häcken och faktiskt fått gjort det jag bestämt mig för att få gjort. Alltså ta sista garderoben och städa, slänga skiten som ingen någonsin kan vilja ha och byta kattsand i lådan. Fan vad bra jag är!

För att fira sitter jag nu och käkar en Willys annanasringar och dricker ett glas kallt vatten! Kan ju inte trycka i mig för mycket innan träningen eller hur?!

Blir nog en lugn kväll idag, John skulle se om någon av hans kompisar är sugna på att ta en kaffe eller glass med oss lite senare. Sen blir det nog hög mysfaktor resten av kvällen kan jag tro. Vi sparar fyllan tills imorgon ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0