Im singing in the rain

Ja det är jag faktiskt och tack och lov är jag på sååå mycket bättre humör idag än det jag var på igår. Alla har vi våra låga dagar ibland och igår hade jag en rejäl sådan! Men nu är jag okej igen.

Skulle blivit en utgång igår till Kb, så det blev lite förfestande med mamma mus härhemma igår! Men dessvärre mådde John jättekasst när han kom hit så vi besämde att vi struntar i det och tar igen det till hans födelsedag istället =) Men jag måste skryta å säga att jag faktiskt var himla snygg i min klänning!

Idag regnar det och ja det är ändå efterlängtat det där regnrusket och jag och mamma har varit en tur i stan! Frukost på BK och sedan begav vi oss till Triangeln. Jag har lyckats få en irritation i en av mina öronpiercingar och tänkte att det bara var att göra hål på skiten.. Det var det alltså inte! Men ja, om man inte försöker så vet man ju aldrig, men denna bulan avr envis och ville inte ge med sig, det enda den beslutade sig för att pumpa ut var lite blod..! Nej, så egentligen tänkte jag bara låta det var, men eftersom jag är fruktansvärt envis kände jag att en stav nog faktisktk unde rädda det!

Svårt som tusan att fotta sitt eget öra, men denna bilden blev väl ändå ganska så ok =)



Därav att det blev triangeln idag! Så nu har jag en superfin stav med rosa kristaller i överdelen av örat och ingenting som trycker på den äckliga bulan jag har där. Dessutom träffade vi Kija (Kija träffade jag första gången när jag var 15 och piercade mig i naveln, en del år sedan) och satt och snackade lite skit och om vad som hänt i livet etc. Himlans trevligt!

Ska strax våga mig på den första delen av min underbara garderob serie. Tror inte jag orkar dem alla tre men ibland kan man ju förvpåna sig själv, men ja vi får se! Håll tummarna för att jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0