Måndag igen



Ja då var det nystart igen, det är måndag! Jag och Kola har nog gått den längsta rundan på länge 1½ timme runt i limhamn och bellevue. Tack och lov så blåste det lite på oss annars hade vi nog dött av värmeslag. Det är så otroligt kvavt! De sa iochförsig att det skulle regna idag, fast å andra sidan sa de att det skulle göra det igår också. Aja vi får väl la se!

Har precis käkat fyra knäckebrödsmackor, druckit ett glas juice och är nu inne på lite kaffe. Pink och Kola har också fått mat så nu är alla mätta och belåtna för tillfället. Om drygt en timme tänkte jag gå ner på träningsvärket och köra ett kombinerat kondis och ryggpass. Tyckte inte där fanns några roliga pass att gå på idag, så det får bli det vanliga gymmet idag!

Tänkte bjuda på en härlig låt med Scooter och Status Quo. Scooter har varit ett av mina favoritband länge, typ sen 97 när jag hörde fire för första gången ;P och Status Quo har jag faktiskt rivit biljetter för när de spelade på Lunds arena för något år sedan! Så enyoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0