Morgonsysslor

Idag har jag varit uppe sedan kvart i sju och tro mig... Det tog VERKLIGEN emot att gå upp så tidigt idag, men vad gör man när man behöver tvätta? Nu har jag drygt en timme kvar och ja jag har faktiskt hunnit med allt som ska tvättas och lite till! Sjukt skönt!

Mindre skönt var det däremot att flytta bilen i ösregnet imorse. Kola är heller inget fan av regnet, och drar istället benen efter sig. Tanken har nog inte slagit honom att det är bättre att pinna på snabbt som tusan! Men ja vi överlevde det också!

Efter tvättandet ska jag och mamma ut i stan och köpa födelsedagspresenter till John, sen ikväll blir det Beck- Levande begravd. Både jag och mamma gillar Beck så den är ett måste! Så jag skippar passen idag och kör ett eget magpass och kondispass på gymmet idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0