Nattdravel

Hmm jag kunde inte sova och har skickat ett blogginlägg via mobilen 2 ggr, men det tycks inte ha kommit fram. Fast det var nog lika bra ändå! Mest deprimerande faktiskt.

Jag ska faktiskt försöka låta bli å gnälla så himla mycket här och ja jag vet jag sagt det förut men eftersom detta är ett sätt att rensa hjärnan på lite ibland så kan det bli så ibland. Men jag ska försöka låta bli, men jag kan ju ingenting lova!

Hmm, imorgon ska jag ta en bra runda med Kola igen, så jag hoppas det inte blir mer regn. Inte på morgonen i alla fall och sen blir det gymmet ett magpass och kondis. Sen får vi väl se vad dagen har att erbjuda, jag hoppas på något skoj i alla fall!



Min nya klocka, vad tycker ni? Själv är jag supernöjd!

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen!

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0