Rinnande svett

Måndag och rehabveckan på gymmet är över. Fast ja, lite lat var jag väl ändå eftersom jag bara tog ett kondispass istället för att köra igång med styrketräningen igen... Men ja det är måndag och liiite slö kan man väl få lov att vara. Så ja en halvtimme på crossfit;en och en halvtimme på cykel gör att svetten bara droppar av en. Då känns det jävligt bra, då har man fanimej varit duktig!

I övrigt var jag några ärenden med mamma mus idag. Var inne på Bilia med mammas bil och på Speedy för min del, min kamrem ska bytas och skulle väl egentligen ha bytts för ett bra tag sedan... Men har man varken tid eller råd så kan det bli lite kärvt ibland. Tråkigt nog skulle killen som sk göra det gå på semester, så datumet jag fick var den 8:e september. Så det ser ut som om min bil inte kommer köras supermycket den kommande månaden *tår i ögat*. Jo kanskeo m vi hittar något annat ställe som kan ta den tidigare och lika billigt, håll tummarna!

Jaha, snart dags för duschen och sen ska det städas lite, det behövs! Eller ja det kanske inte är SÅ illa men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0