Snabba frågor!

Hitta detta på en sida och tyckte det var en kul grej!

Du heter:
Alice


Smeknamn:
Alizée, Alice =)

Låt som när du är ledsen sörjer till? Jag har väl ingen speciell, men det brukar givetvis bli ganska så sentimental musik om jag är deppig.

Beroende av: Kaffe och tuggummi

Vad tror folk om dig? En del människor tror jag är ganska bitchig medans andra säger att de tycker jag verkar vara suuuupertrevlig!


Stämmer det?
Alltså det där med bitchigheten vet jag inte riktigt för alla är vi väl bitchiga ibland om vi blir förbannade? Men ja, om det krävs så visst, men jag är inte det om du bara tittar på mig. Ja trevlig är jag väl det också, ibland lite för trevlig om man nu kan vara det?

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår

Hur imponerar man på dig? Med sin personlighet och om personkemin klickar behöver man inte imponera på mig.

Brukar du skratta för dig själv? Ja alldeles för ofta!


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Otroligt sööta saker från min pojkvän, men mina sms är personliga så de vill jag inte dela med mig av här!

Har du haft sex idag: Nej

Hur svarar du i mobilen: Hej det är Alice.

Vem ringde du senast?: Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Vi hörs senare!

Antal timmar sömn inatt: 6 timmar

Sov du ensam: Nope

Brukar du komma i tid: Ja oftast!

Hur känner du dig nu: Ganska seg, lite ångest men ändå hyfsat lugn och på gott humör!

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Jag tycker helt klart att mina fötter är godkända!

Vad saknar du: Mina underbara vänner som är ute på sina håll nu under sommarn!

Hade du en bra kväll igår: Ja den var supermysig!

Favoritdryck på morgonen: Kaffe

När brukar du oftast gå och lägga dig: Nu har jag pajjat dygnsrythmen lite men ja vid tolv kanske =)

Är du blyg?: Ja ganska, men det märks inte!

Sysslar du med någon idrott: Nej men däremot tränar ju det mesta på gymmet!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Har du spytt offentligt: Japp

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Hinna med så mycket killgrejer jag bara kunnat!

Är du nöjd med ditt liv: Nja, vissa delar av det och andra är jag mindre nöjd med. Men jag jobbar helt klart på det!

Är du bortskämd: Ja litegrann

Vad gör du i morgon: Åker ner till pappa och träffar John på kvällen!

Vad är det värsta du vet?: Onda människor

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja det har jag och de är de absolut bästa man kan tänka sig <3

Vad är det finaste du fått?
: Jag vet inte riktigt, jag tror nog att det mesta jag fått är fint eftersom det finns en fin tanke bakom varför man fått det.

En speciell dag du minns: När det sa poff för mig i lilla baren när jag jobbade tillsammans med John.

Du samlar på: Jadu, en hiiiimlans massa olika saker!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Maria, mamma och John!

När grät du senast: I söndags.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Använda en del som insats i en bostadsrätt och därefter rusta upp lite i lägenheten om det behövts. Kanske köpa en ny bil också, och en ny dator så jag kan börja med min musik!

Vill du gifta dig: Jadå, någong gång gifter väl jag mig också!

Vill du ha barn: Ja.

Är du musikalisk?: Helt klart!

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller någon god kolsyrad dryck!

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja det har hänt någon gång.


Biter du på naglarna:  Bara när jag är stressad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0