Snart helg!

Då var dagens morgonrunda avklarad! Kola var lite väl olydig idag så han fick faktiskt gå kopplad nästan hela rundan.

Så just nu har jag satt på lite gröt på spisen som ska vara klar ungefär när det är dags att ge Kola mat! Sen vettetusan vad som ska hända idag, träningen blir inte förrän senare idag så kanske kanske följer jag med mamma på äventyr idag. Annars blir det bara att städa och det känns inte superroligt för tillfället och det kan absolut vänta tills imorgon!

Kvavt som tusan ute idag, i och för sig hellre det än den kyliga blåsten jag var ute i igårmorse!

Snart är det helg och då ska jag gå uuuut! Yeeey! Så hiiiiimla länge sedan nu och jag känner helt klart att det är dags igen! Så vi får väl se vilken av dagarna det blir och vart vi hamnar någonstans! Spännande!

Bild på det förbaskade däcket kommer här. Jag kan väl tycka att det åtminstonde var VÄL använt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0