Suck, pust å stööön!



Herrejesus vilken kaos jag haft i min garderob, och guuuud vad mycket kläder man ahr som man troligtvis aldrig skulle sätta på sig igen! Många fina saker som tusan och en del snygga kappor och jackor, men vad ska jag med allt det där till? Man tröttnar ju så snabbt på kläder! Så som det ser ut just nu så har jag 1½ sopsäck som behöver nytt hem, och givetvis kommer kläderna, skorna, väskorna etc skänkas bort! Sen har jag några jackor/kappor skinnjackor jag kan tänka mig att ta bara liiiiite betalt för! Men allt detta kommer hamna här och på min facebook så om någon är intresserad är det bara att höra av sig. Men ingenting påbörjas förrän jag är färdigrensad! Nu harj ag tagit halva så nu är det halva kvar! Troligtvis är allting klart imorgon, så jag uppdaterar er om detta då!

Shit så slitsamt det är att rensa! Jag har aldrig riktigt gillat det för man hittar saker med nostalgi i! Å skorna har jag seperationsångest för och därför kommer de flesta stanna kvar..:$ Jag kan liksom inte hjälpa det! Skor kan man ALDRIG ha för mycket av!

Såå, vad händer nu då? Jo snart en tur med hundarna, dammsuga lite sen skaj ag nog ner å handla chips å grejer till kvällens filmmys! Yeeey!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Hej

Har du några fina kläder eller skor som du vill skänka bort, men inte känner för att lägga till en insamling så hör av dig :) har alltid tyckt du haft fin smak. Plus en fråga, bara om du vill kanske träffa för en fika nån dag. Hade varit trevligt. Har gjort av med ditt nummer på nåt sätt, annars hade jag skickat ett sms. Ha d fint.

2010-08-08 @ 17:56:18
Postat av: Alice

Hej!



Japp som jag nämnde ovan så kommer jag skriva ut både här och på facebook när jag rensat klart. Så kan de osm vill komma och kolla på det som är i bra skick innan jag lämnar det till en insamling! Ja absolut, vi kan ju höras av! Ha det fint!

2010-08-09 @ 12:28:36
URL: http://alicealizee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0