Sunday

Då har man nyss tryckt i sig en Anna special från Skanörs pizzeria. Helt okej pizzor men jag tror nog inget slår Pizza Butik näset eller Två bagare. Men ja, äntligen fick jag min efterlängtade pizza som jag längtat efter i en heeel vecka!

Gårdagen var verkligen SUPERtrevlig! Så mycket trevliga människor på ett och samma ställe, och otroligt bra stämning! Nej helt klart en lyckad kväll även om jag och John begav oss hem ganska tidigt.

Idag ska jag hänga lite nere hos pappa, och sen ska jag hem och jag gissar på att jag och John ska kolla in någon ny film. Det hade jag tänkt mig i alla fall, det var ändå ett tag sedan nu!


Kommentarer
Postat av: johanna

tack för igår, sjukt trevligt att ni kom!

2010-08-15 @ 15:41:05
URL: http://elvatilltre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0