Sushi



Bilen är hemma och jag har käkat sushi med mamma och hundarna och katterna har käkat torrfoder med kycklingkött! Så nu var alla mätta å glada!

Får se om det blir garderoben innan träningen eller efter, men för illfället lutar det nog faktiskt åt efter! Jag har ju trots allt bara en och en halv timme på mig att rensa den sista.. *ehöööm*. Så nej det får nog bli efteråt.

Hmm så nu ska jag bara chilla framför tv:n ett tag och sen ja chilla lite framför datorn och ja chilla lite mer helt enkelt!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heej, ja vi hoppas verkligen på fint väder! jätte trevligt att du också kunde komma med!

Vi ses på lördag :)

2010-08-12 @ 18:13:00
URL: http://elvatilltre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0