Usch, jag kan inte somna om. Jag skulle ju...

Usch, jag kan inte somna om. Jag skulle ju bara gå på toa, men nu ligger jag nästintill klarvaken och alla tankar bara flyger runt i skallen samtidigt som en del tankar söker mig. Ja funderar på om jag ska gå upp redan, sätta igång datorn, diska, se sluter på filmen från igår som vi alert såg klart eller gå ut i regnet med hundarna. Jag kan inte riktigt bestämma mig. Jag är ju trött, men jag får ingen ro i kroppen. Något jag däremot har bestämt mig för är att jag ska sova hos pappa nu i veckan, kanske idag eller imorgon. Jag behöver det lugnet där nere för att återhämta mig mellan varven, speciellt nu. Godmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0