Whatever

Sitter hemma hos pappa medan han är i Trellehulla och hittade en av Oasis gamla låtar på min dator. Whatever, den är uuuuunderbar:



Njo jag är väl på lite bättre humör idag än vad jag var igår. Så idag slipper ni läsa om allt elände haha! Idag ska det tränas ett gympass med cirka 1 timmes kondis och därefter är det magövningar för hela slanten! Fan vad vältränad man ska bli idag! Huuuarrrggh!

Nu i några dagar har jag saknat KB ganska mycket.. Får se hur pass mycket jobb det blir på det blivande nya jobbet sen ska jag nog fanimej trycka in något kb-pass då och då. Om de nu vill ha mig där förstås. Hoppas!

Snart helg, och det innebär Malmöfestivalen, så¨vi får hoppasd att vi får hyfsat torra kvällar i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Hoppas vi ses på Magaluf Reunion!!!? :)) Puss o Kram



//Gee

2010-08-18 @ 14:02:28
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0