Why u looking like that?

Jag har fortfarande Innas låt amazing i huvudet och därav rubriken :P Förlåt, men låtar jag tycker om lyssnas sönder på repeat två dagar ungefär sen hittar man nya man lyssnar sönder etc..

Idag har det varit full rulle, var i Trellehulla en sväng med mamma. Blev Ö o B, och sen Maxi, bara för att checka läget lite. Sen åkte vi hem, och John hämtade upp mig för en trevlig pizzamiddag med hans föräldrar och mormor och morfar! Riktigt mysigt att alla äntligen rest färdigt vad dem ska, inklusive jag för ett tag! Nu är allt som det ska vara igen och alla har vi fått vår lilla semester!

Nu ska jag bara sitta och lyssna på amazing och glo på tv medan John tränar sen ska vi kolla Little Britain innan nannedags!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0