Yeeey mobilbloggandet fungerade! ÄNTLIGEN...

Yeeey mobilbloggandet fungerade! ÄNTLIGEN fattade jag hur tusan man skulle göra och så otroligt svårt var det inte egentligen. Aja är man lat med att läsa så är man väl det... Är lite småseg för stunden och borde väl egentligen sova. Men som jag sa igår är det inte så himla lätt när man vänt dygnet fel. Tycker mer synd om John som måste vända det rätt nu när han börjat jobba idag. Hmm, sitter och funderar på vad jag ska hitta på imorgon på dagen, det blir ju träning och e långrunda med hundarna, sen har jag ju badrummet kvar att städa då det blir nog det också.. Hmm aja vi får väl se vad jag kan komma på! Sen på kvällen ska jag träffa hela familjen Drakfelt som varit på semester i två veckor nu! Äta middag och lite så, så kvällen ser jag helt klart framemot! Nej, jag ska nu förska mig på ett insomningsförsök! Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0